2024. június 17., Laura Alida

Promóció

Látogatókból potenciális bevétel űrlapokkal (X)

X 2024.05.27. 10:30

 

Akár egy feliratkozó űrlapra van szükséged, vagy egy kérdőívet készítenél, esetleg az értékesítési folyamatban illesztenél egy formot, érdemes pár dolgot szem előtt tartani. A jól elkészített űrlapok segítenek, hogy az érdeklődőkből vevők váljanak.

 

 

Nagyszerű első benyomás

 

Mit ér egy landing page űrlap nélkül? Ha már megépítettél egy oldalt az ajánlatodnak vagy a hírlevél feliratkozásnak, kell, hogy valahogyan hozzád kerüljenek az adatok.

 

A FunnelFlow oldalán az űrlapkészítő pont erre való. Lenyűgöző, az arculatoddal és a céljaiddal harmonizáló űrlapokat készíthetsz, amit nem vonakodnak majd kitölteni az érdeklődők. Nincs annál rosszabb, amikor egy egyébként jó ajánlat azon vérzik el, hogy az űrlap nem működik, vagy nagyon elüt az oldal dizájnjától. Az űrlapok észrevétlenül simulnak a landing oldalak vagy éppen a saját weboldalad szerkezetébe és arculatába.

 

Kérj be jó adatokat az űrlapon keresztül!

 

Egy jó űrlap a későbbi eladások alapja. Ha a megfelelő adatokat adják meg neked a vásárlók vagy érdeklődők, azzal megalapozzák, hogy később mennyire személyre szabott üzeneteket tudsz küldeni nekik. Már az elején tedd fel a fontos kérdéseket az űrlapokon keresztül, hogy később jobban célba érjenek az ajánlataid.

 

Ahogyan a jól kiválasztott adatok beérkeznek, már indithatsz is olyan automatizmusokat, amik személyre szabott üzenetekkel és ajánlatokkal érik el az ügyfelet.

 

Csak egyféle űrlap létezik?

 

A legtöbbször a klasszikus, oldalba épített űrlapokkal találkozunk. Ezek mellett még számos lehetőség van, hogy megragadd a látogatók figyelmét. Az oldaladba építhetsz felugró ablakot is. Ezzel kiemelhetsz új szolgáltatásokat, ajánlhatsz kedvezményeket.

 

Vagy éppen használhatsz olyan űrlapokat, amik az oldal szélén vagy az alján „lebegnek”. Ezek nem rontják az oldalon a felhasználói élményt, de csendesen ott vannak, és emlékeztetik a látogatót a lehetőségre.

 

Milyen technikai tudás szükséges az űrlap készítéshez?

 

Az online értékesítés hajnalán programozói tudás nélkül nehezen készült el egy-egy űrlap. Emellé még kellett egy grafikus is talán, aki a funkciónak formát adott, és így illeszkedett be egy arculatba a megfelelő űrlap.

 

Ma már szerencsére ennél sokkal könnyebb helyzetben vagyunk. Elég kiválasztani, hogy milyen mezőkre van szükségünk, milyen arculati elemek fontosak, és pár kattintással el is készülhet egy nagyon jól konvertáló lap. Ez beilleszthető a weboldaladba, és ott már semmilyen kódolás vagy utómunka nem szükséges, hogy használható legyen.

 

A látogatók nagy értéket képviselnek a vállalkozásod számára. Nem kell programozónak sem webdizájnernek lenned, hogy hatékony és szép formokat építs. Egy jól összerakott landing oldal a megfelelően átgondolt és felépített űrlappal vásárlókká változtatják őket.

 

(Szponzorált tartalom)

Csatlakozzon Eger legnagyobb online közösségéhez, legyen tagja tematikus Facebook-csoportjainknak is! Találkozzunk az Egerben láttam, hallottam csoportban is, már csak egy kattintás!
Van egy jó sztorija, témajavaslata, de félti a névtelenségét?
Küldje el biztonságos csatornánkon, így garantáltan inkognitóban marad!
Köszönjük, ha hozzászól a cikkhez, de kérjük, ezt kulturált formában tegye!

További hírek

Friss cikkeink a rovatból

Címoldalról ajánljuk

Még egy kis olvasnivaló