Adót emelne az önkormányzat, de az egri óvodások részére már nem jut mikuláscsomagra
Már régóta téma Egerben az un. intermodális csomópont kialakítása, amely a tervek szerint a város és a környező települések számára kínálna választási lehetőséget a személyszállítási közlekedési eszközök között (távolsági és helyi buszközlekedés, vasúti kötöttpályás személyszállítás, személygépkocsi és kerékpár). Hangzatos választási ígéretek tárgya is volt már az intermodális csomópont, legutóbb a legnagyobb hírverést talán akkor kapta az elképzelés, amikor 2015-ben a Modern Városok Program keretében az elképzelésekkel Orbán Viktor miniszterelnök és Habis László akkori polgármester haknizott ezzel egyet. Az azért mindenképp jó hír, hogy a tervezési folyamat elindult, október végén egy közmeghallgatás is volt a szabályozási terv kapcsán.
A TV Eger kedden készített egy bejátszást az előkészületekről, ebben sok újdonság nem hangzott el az eddig ismert részletek közül, azonban Eger főépítésze, Kacsó János egyebek közt elmondta, hogy a kivitelező számára egy hosszas és bonyolult folyamat lesz a leenedő csomópont kialakítása a közműkiváltások és a különböző tulajdonban lévő területek miatt, így akár 5-10 évig is elhúzódhatnak a munkálatok.
Meddig marad álom Egerben egy normális vasúti és buszpályaudvar?
Itt vannak az intermodális csomópont tervei. Azok a tervek, amelyek már egy ideje nem igazán akarnak megvalósulni.