2022. január 28., Károly Karola

Eger ügye

#eger #egri hulladékgazdálkodási nonprofit kft.

Változásokat jelentett be az Egri Hulladékgazdálkodás

Barna Benedek 2021.12.03. 15:15

Ezek decembertől léptek életbe.

 

Az Egri Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. a közösségi oldalán adott hírt a nyitvatartással és a szolgáltatásai igénybevétel kapcsolatos változásokról, amelyek december 1-jétől léptek életbe. Az alábbi módosításokat jelentették be:

 

A házhoz menő lomtalanítást már csak a cég online felületén lehet megrendelni, az egrihulladek.hu oldalon.

 

A Homok utcai ügyfélszolgálat és pénztárnál a személyes ügyintézés határozatlan ideig szünetel, csak előre egyeztetett időpontban vehető igénybe a személyes ügyfélszolgálat. Azt kérik, hogy a telefonos vagy az online ügyintézést részesítsék előnybe. Az ügyintézés menete telefonon és e-mailben továbbra is zavartalanul működik: az ügyfélszolgálat munkanapokon hétfőtől-péntekig 7-15 óra között elérhető telefonon, e-mailben és postai úton, ill. a csütörtöki hosszított elérhetőség telefonon 7-19 óra között biztosított. A leveleket, megkereséséket postai úton továbbra is fogadják.

 

 

Az ügyintézés menetével kapcsolatban a következőket írták:

 

– A szerződéskötéshez, lemondáshoz szükséges dokumentumokat továbbra is elektronikusan, illetve postai úton kell megküldeni Hulladékgazdákodás titkárságának. Amennyiben gyűjtőedényt szeretnének igényelni, abban az esetben kérjük, azt a megkeresésben jelezni szíveskedjenek, az átvétel időpontjának egyeztetése végett.

 

– A már szerződött ügyfeleknek pedig időpontot kell egyeztetniük a szelektív gyűjtőedény átvételéhez.

 

– A kommunális hulladék elszállításához szükséges fekete gyűjtőzsák vásárlása, előre egyeztetett időpontban lehetséges, a biztonsági előírások betartása mellett. Az átvétel a Telephely udvarán lehetséges. 

 

– A kukatöréssel kapcsolatos panaszokat elektronikus úton várják, fotókkal, leírással, illetve az edény vásárlásának bizonylatával együtt.

 

A tájékoztató szerint a Hulladékgyűjtő udvar a járványügyi szabályok betartásával a meghirdetett nyitva tartásnak megfelelően üzemel. Az iratmegsemmisítő szolgáltatás pedig csak előzetes online foglalással vehető igénybe (az elérhetőségek a cég honlapján megtalálhatók).

A Hulladékgazdálkodó az alábbi elérhetőségeken várja a megkereséseket ügyfeleitől:

 

Telefon: 36/ 513-200
E-mail  ugyfelszolgalat.eger@nhsz.hu ; ugyfelszolgalat@egrihulladek.hu

 

(Indexkép forrása: TV Eger / YouTube – Képünk illusztráció)

Csatlakozzon Eger legnagyobb online közösségéhez, legyen tagja tematikus Facebook-csoportjainknak is! Találkozzunk az Egri ügyek csoportban is, már csak egy kattintás!
Van egy jó sztorija, témajavaslata, de félti a névtelenségét?
Küldje el biztonságos csatornánkon, így garantáltan inkognitóban marad!
Köszönjük, ha hozzászól a cikkhez, de kérjük, ezt kulturált formában tegye!

Friss cikkeink a rovatból

Címoldalról ajánljuk

Még egy kis olvasnivaló