Skip to main content
2025. április 24., Csütörtök, György névnap

2021. nov. 05. Péntek, 13:44 | Barna Benedek | Eger ügye

Újra kötelezővé teszik a maszkhasználatot az egri polgármesteri hivatalban is

Kelleni fog a maszk az ügyintézéshez.

Az egri önkormányzat pénteki közleménye szerint a város jegyzője a koronavírus-járvány elleni védelmi intézkedések megtétele érdekében az alábbiakat rendelkezéseket hozta meg a polgármesteti hivatalra vonatkozóan:

A hivatali munkavégzés során a dolgozóknak

– napközben több alkalommal javasolt a kézfertőtlenítés, amelyet a hivatal biztosít;

– az ügyfélfogadás során, minden ügyfél után kötelező kézfertőtlenítő használata;

– az ügyfélfogadási időben az ügyfelek által is használt közös tereken ajánlott, az ügyfélfogadás kapcsán, a személyes kontaktus során pedig kötelező a szájat és az orrot eltakaró maszk használata;

– ha pedig nincsenek beoltva, akkor a teljes munkaidejükben orvosi maszk, munkavédelmi maszkot vagy textil, illetve más anyagból készült maszkot kell viselniük az orrot és szájat folyamatosan elfedve (ezt már november 4-től, visszavonásig elrendelték). 

A további rendelkezések értelmében

– az ügyfélfogadásra szolgáló helyiségeket, a hivatali közlekedő tereket, a közösségi mosdókat az ügyfélfogadást követően a következő napi munkavégzés kezdetéig fertőtlenítik;

– az hivatali irodahelyiségek fertőtlenítéséről az Ellátási Csoport munkatársai heti egy alkalommal gondoskodnak az ajtó és ablakkilincsek, az asztalok felületének, székek karfájának letisztításával;


– az irodahelyiségek napi többszöri szellőztetéséről a bent dolgozók gondoskodnak;


– a megbeszéléseken biztosításra kerül a 1,5 méteres védőtávolság;


– a megbeszéléseket követően a megbeszélést szervező gondoskodik a szellőztetésről, az Ellátási Csoport munkatársai pedig a helyiséget másnapra fertőtlenítik.

Az ügyfélfogadás során


az ügyfelek a hivatalba kézfertőtlenítés után, orrot és szájat eltakaró maszkban léphetnek be, amelyet a hivatalban való tartózkodásuk alatt kötelesek folyamatosan, szabályosan viselni;


– az ügyfelek fogadása során a 1,5 méteres védőtávolságot az ügyintéző és az ügyfél között biztosítani kell;


az ügyintézésre várakozók a 1,5 méteres védőtávolságot megtartani kötelesek;


– az ügyintézésre várakozók számát indokolt esetben az adott szervezeti egység vezetője vagy megbízottja korlátozhatja, az ügyfeleket az aulában történő várakozásra szólíthatja fel.

Ezen kívül a fertőzés veszélyének csökkentése, a zsúfoltság elkerülése és az ügyintézés tervezhetősége érdekében az ügyfelek részére minden esetben javasolják az előzetes időpontfoglalást is.

Az ügyfélfogadás általános rendje az alábbi:
Hétfő:    13-16 óra
Szerda:    8-12 óra és 13-17 óra
Péntek:    8-12 óra


Az Adó Iroda ügyfélfogadási rendje a helyi adóügyekben és szálláshely-üzemeltetési engedélyekkel kapcsolatban a következő:

Hétfő:         9-16 óra
Kedd:         9-16 óra
Szerda:         9-17 óra
Csütörtök:     9-16 óra

Az Adó Irodán a Hagyatéki ügyek intézése a Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási rendje szerint történik.

A jegyző utasítása november 8-án (hétfőn) lép hatályba és visszavonásig érvényes.

(Indexfotó: Komka Péter / MTI)

Ne maradjon le a legfrissebb hírekről, kövessen bennünket az EGRI ÜGYEK Google Hírek oldalán!