Megérkezett az idei első hó
Vitézy Dávid korábbi közlekedési államtitkár a Facebookon posztolta ki az esetről a véleményét. „A mai eset is jól illusztrálja, miért nem lehet a budapesti vasúti fejlesztéseket a teljesen fals, politikai érdekek által vezérelt vidék-főváros, vagy ahogy Lázár fogalmazott, népi-urbánus ellentét szemüvegén keresztül nézni. A budapesti vasúti csomópont, mint szűk keresztmetszet és annak zavarai az egész országra kisugároznak – a budapesti vasúti hálózat lerobbant állapota nem a fővárosi szavazóknak okozza a legtöbb problémát: Kelet-Magyarország távoli tájain is késnek a vonatok egy fővárosi zavar miatt, még egy Szerencs és Hajdúszoboszló között utazó is több, mint egy órás késéssel ér célba” – írja Vitézy.
Vitézy szerint a legrosszabb állapotú fővárosi törzsszakasz minden beruházásból kimaradt eddig. Rákos vagy Kőbánya felső megállók ugyanis szörnyű állapotban vannak, a teljes szakaszt fel kéne újítani.
"Aztán persze jött Lázár János, a tervezési munkákat leállította, a félkész terveket a kukába dobta és a már megszerzett uniós forrást is inkább visszaadta, nehogy valami is fejlődjön Budapesten."
Így aztán ma belátható időn belül remény sem látszik arra, hogy a helyzet itt javuljon.
indexkép: MTI/Kovács Tamás