Megpróbálta átjátszani Eger polgármestere a Katona téri parkolóházat egy NER-közeli külsős cégnek?
A magyar lakosság jelentős része pénzügyi szempontból megérzi a hónap végének közeledtét, a legtöbben azonban még mindig nem követik nyomon kiadásaikat – derült ki az OTP Bank megbízásából készült ezer fős reprezentatív kutatásból, írja a Népszava.
A megkérdezettek 48 százaléka a hónap végéhez közeledve érzi, fogy a pénze, ezért jobban oda kell figyelnie, hogy kijöjjön a következő fizetéséig.
A pénzintézet szerint az úgynevezett „hónap vége jelenség” lehet az oka annak, hogy a lakosság 40 százaléka aszerint tervezi kiadásait, hogy mikor kapja kézhez a fizetését. A magyarok harmada a ruházkodáson spórol, ötödük elkerüli az éttermeket, és szintén 20 százalék akciós termékeket vásárol, ha anyagilag szorult helyzetbe kerül. Az előrelátóbbak - 38 százalék - bevásárlólistát készítenek, hogy elkerüljék az impulzusvásárlást, harmaduk pedig elkülöníti a létfontosságú kiadásokra, például a lakhatásra, étkezésre szánt összeget.