Itt olvashatja az Eger Advent 2024-es programját
Sokan nem tudják, de az Európai Labdarúgó-szövetség (UEFA) a stadionokban lévő fűszálakra ugyanúgy ügyel, mint a szurkolóira zónákra, a hirdetéseket pedig milliméter-pontossággal mérik le – kezdi beszámolóját a Telex. Minden "le van meccselve", így a sajtótájékoztatóknak is ki van mérve az idejük, meg van alkotva a koreográfia.
A budapesti bemutatkozás előtt a portugálok a csapatkapitányt, Cristiano Ronaldót delegálták a Puskás Arénába, ahol minden más helyszínhez hasonlóan a sajtóközpontban is minden precízen berendezett.
Ronaldo azonban rögtön gondoskodott arról, hogy emlékezetes legyen a budapesti fellépése, hiszen a gondosan megalkotott díszletet a második pillanatban átrendezte, miután leült az asztalhoz. Az első mozdulatával kirakta a kamerák látószögéből a kólásüvegeket. Majd hozzáfűzte, igyatok vizet.
Ennek vélhetőne nagyon nem örült az üdítő szponzor.
Később a francia-német meccs után Paul Pogba ült be válaszolni az újságírók kérdéseire, és ahogy leült a kamerával szemben, ő is átrendezte a terepet, ahogy Ronaldótól látta ezt egy nappal korábban.
Neki a sör nem tetszett.
A Telex szerint nyilván nem véletlenül került oda a sörike, hanem itt is az egyik főszponzoré. Pogba azonban nemes egyszerűséggel lerakta az asztal alá.
Ronaldo akciója a Guardian híre szerint 4 milliárdos árfolyam-veszteséget okozott a Coca Colának, Pogba magánakciója viszont nem tudni, mennyire fogja megrengetni a Heinekent.