Megérkezett az idei első hó
A Gattyán György által alapított és vezetett Megoldás Mozgalom eddig mintegy 288 millió forintot áldozott arra, hogy mindenkit megzavarjon rejtélyes ambícióival, írja a Hvg.hu. Ez az összeg ráadásul nem tartalmazza a kampány megalkotásának, illetve legyártásának költségeit.
A lap összesítéséből kiderül: a MEMO többet költött választási hirdetésekre, mint a teljes ellenzék, a politikai kalandorrá előlépett milliárdos pártját reklámköltésben csak a Fidesz szárnyalta túl. "Az ellenzék az előválasztás során egymás ellen kampányolt, míg Gattyán már az áprilisi választásra készült" – húzza alá a lap.
A Márki-Zay Péter kampányát koordináló Mindenki Magyarországa 117 millió forintot költött tavaly év végéig, és ebben már benne van az ellenzék közös miniszterelnök-jelöltjének kampánya. A legtöbbet a Karácsony Gergely mögött álló 99 Mozgalom költött, méghozzá 367,5 millió forinttal. A DK 72 milliót, a Momentum 28 milliót, a Mi Hazánk 66 millió forintot szánt politikai hirdetésekre.
Ahogy időről időre az Egri Ügyek is beszámol róla, Gattyán pártja körül a magyar közélet egyre különösebb figurái bukkannak fel: legelőször Détári Lajos világválogatott exfocistát jelentették be a Kőbánya-Kispest választókörzetben, akit VV Tommyboy követett, a héten pedig az is kiderült, hogy Zuglóban a Z'Zi Labor frontemberét, Janicsák Istvánt vetik majd be.
(Indexkép: Megoldás Mozgalom hivatalos Facebook-oldal)