2024. november 23., Kelemen Klementína

Eger ügye

#eger #koronavírus #járvány #ügyintézés #polgármesteri hivatal

Újra kötelezővé teszik a maszkhasználatot az egri polgármesteri hivatalban is

Barna Benedek 2021.11.05. 12:44

Kelleni fog a maszk az ügyintézéshez.

 

Az egri önkormányzat pénteki közleménye szerint a város jegyzője a koronavírus-járvány elleni védelmi intézkedések megtétele érdekében az alábbiakat rendelkezéseket hozta meg a polgármesteti hivatalra vonatkozóan:

 

A hivatali munkavégzés során a dolgozóknak

 

– napközben több alkalommal javasolt a kézfertőtlenítés, amelyet a hivatal biztosít;

 

– az ügyfélfogadás során, minden ügyfél után kötelező kézfertőtlenítő használata;

 

– az ügyfélfogadási időben az ügyfelek által is használt közös tereken ajánlott, az ügyfélfogadás kapcsán, a személyes kontaktus során pedig kötelező a szájat és az orrot eltakaró maszk használata;

 

– ha pedig nincsenek beoltva, akkor a teljes munkaidejükben orvosi maszk, munkavédelmi maszkot vagy textil, illetve más anyagból készült maszkot kell viselniük az orrot és szájat folyamatosan elfedve (ezt már november 4-től, visszavonásig elrendelték). 

 

A további rendelkezések értelmében

 

– az ügyfélfogadásra szolgáló helyiségeket, a hivatali közlekedő tereket, a közösségi mosdókat az ügyfélfogadást követően a következő napi munkavégzés kezdetéig fertőtlenítik;

 

– az hivatali irodahelyiségek fertőtlenítéséről az Ellátási Csoport munkatársai heti egy alkalommal gondoskodnak az ajtó és ablakkilincsek, az asztalok felületének, székek karfájának letisztításával;


– az irodahelyiségek napi többszöri szellőztetéséről a bent dolgozók gondoskodnak;


– a megbeszéléseken biztosításra kerül a 1,5 méteres védőtávolság;


– a megbeszéléseket követően a megbeszélést szervező gondoskodik a szellőztetésről, az Ellátási Csoport munkatársai pedig a helyiséget másnapra fertőtlenítik.

 

Az ügyfélfogadás során


az ügyfelek a hivatalba kézfertőtlenítés után, orrot és szájat eltakaró maszkban léphetnek be, amelyet a hivatalban való tartózkodásuk alatt kötelesek folyamatosan, szabályosan viselni;


– az ügyfelek fogadása során a 1,5 méteres védőtávolságot az ügyintéző és az ügyfél között biztosítani kell;


az ügyintézésre várakozók a 1,5 méteres védőtávolságot megtartani kötelesek;


– az ügyintézésre várakozók számát indokolt esetben az adott szervezeti egység vezetője vagy megbízottja korlátozhatja, az ügyfeleket az aulában történő várakozásra szólíthatja fel.

 

Ezen kívül a fertőzés veszélyének csökkentése, a zsúfoltság elkerülése és az ügyintézés tervezhetősége érdekében az ügyfelek részére minden esetben javasolják az előzetes időpontfoglalást is.

 

Az ügyfélfogadás általános rendje az alábbi:
Hétfő:    13-16 óra
Szerda:    8-12 óra és 13-17 óra
Péntek:    8-12 óra


Az Adó Iroda ügyfélfogadási rendje a helyi adóügyekben és szálláshely-üzemeltetési engedélyekkel kapcsolatban a következő:

 

Hétfő:         9-16 óra
Kedd:         9-16 óra
Szerda:         9-17 óra
Csütörtök:     9-16 óra

 

Az Adó Irodán a Hagyatéki ügyek intézése a Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási rendje szerint történik.

A jegyző utasítása november 8-án (hétfőn) lép hatályba és visszavonásig érvényes.

(Indexfotó: Komka Péter / MTI)

Csatlakozzon Eger legnagyobb online közösségéhez, legyen tagja tematikus Facebook-csoportjainknak is! Találkozzunk az Egerben láttam, hallottam csoportban is, már csak egy kattintás!
Van egy jó sztorija, témajavaslata, de félti a névtelenségét?
Küldje el biztonságos csatornánkon, így garantáltan inkognitóban marad!
Köszönjük, ha hozzászól a cikkhez, de kérjük, ezt kulturált formában tegye!

További hírek

Friss cikkeink a rovatból

Címoldalról ajánljuk

Még egy kis olvasnivaló