A baloldal egri jelöltje, Pál György mellett sorakozott fel Dobrev, Komjáthi és Vadai
Legtöbbször akkor lehet akadálytalanul átsuhanni a városon amikor sárgán villognak a fények, de akkor meg balesetveszélyes a közlekedés, a főútra balra kikanyarodóknak pedig maga a megvalósult rémálom. Most már egy ideje viszont zajlanak munkálatok a 25-ös út több szakaszán. Ha ezeket befejezik és átadják vajon lesz lehetőség újra megvizsgálni Egerben a zöldhullám lehetőségét?
Korábban is volt a zöldhullám téma Egerben, de az érintettek mindig azzal seperték le az asztalról a problémát, hogy a város útvonal-hálózata egyszerűen olyan, hogy nem lehetséges még csak ötlet szintjén sem foglalkozni a kérdéssel. (Hát nem tudom, nem vagyok szakember, de pár nappal ezelőtt Miskolcon, napközben oda-vissza egyetlen egyszer kellett csak megállnom pirosnál, a Béke téren kaptam azt is, a 3-as úton szabadon lehetett haladni. Pedig Miskolc némileg hosszabb Egernél, jóval több kereszteződés szeli keresztbe a főutakat.) Az nem megoldás ugye, ha a megengedettnél jóval többel haladva éri el a vezető a következő zöldet. Ismerősöm mondta, hogy van szakasz ahol a 120 km/h lenne az ideális, de az ki van zárva. Szabályosan közlekedve nem lehet Egeren áthaladni, nem lehet Egert elhagyni megállás nélkül.
A zöldhullámnál létezik egy korszerűbb lehetőség is, mégpedig a körforgalom, azonban jelenleg Egerben nincs szándék körforgalmak építésére. A körforgalmak haladósabbak ugyan, de ha nem épülnek akkor marad az amit lehetne jobbá tenni. Senkinek nem hiányzik a kuplung és fékkoptató, benzin-, és dízelfüstülögtető (kösz, Volkswagen) álldogálás ha össze lehetne hangolni a közlekedési lámpákat. Az áthaladó autók, buszok és teherautók sokkal kevesebb kormot, füstöt, szennyező anyagot okádnának Erre, talán a közérzete is jobb lenne nemcsak az út mellett lakóknak hanem a vezetőknek is.
Szóval jó régen megérett a város erre a megoldásra!