Megpróbálta átjátszani Eger polgármestere a Katona téri parkolóházat egy NER-közeli külsős cégnek?
Mindezt annak a fényében, hogy kevesebb legyen a baleset, főleg a halállal végződő baleset az útszakaszon. Kérdés, hogy beváltja-e a hozzá fűzött reményeket? Reméljük igen.
A kérdés nem csak bennünket izgat, a közösségi oldalon élénk vitákba futhatunk bele. Most az egyik ilyen vitaindító írást adjuk közre amit az "Egerben láttam, hallottam" csoportban találtuk:
Nos, az elmúlt napokban többször is volt szerencsém végigautózni rajta és a következő megállapításokra jutottam:
- a szalagkorlátnak van jó és rossz oldala is, de az biztos, hogy a menetidő így 5-10 perccel több lett.
- sokan túlságosan lassan haladnak, 40km/h és lehetetlen előzni
- baleset esetén az egész szakaszt le kell zárni, mert a korlát miatt be fog dugulni teljesen, nem lehet kikerülni a balesetet, ha az a szalagkorlátos részén történik.
- biztos, hogy nem fogok arrafelé járni és gondolom ez mások fejében is megfordul, a demjéni út forgalma erősödni fog. Itt az út minősége rossz, illetve nincs felfestés az út egy részén.
( szerintem többet érne egy KÖTELEZŐ VEZETÉSTECHNIKAI TRÉNING, az összes úton haladónak... esetleg szankcionálva is, a hiányosságokat )
Önöknek milyen tapasztalatai vannak? Meg fogják szokni? Óvatosabban fognak vezetni? Vagy a majd a jövőben elkészülő M"%-t fogják választani?
(kép forrása: facebook)
Te követed már az Egri Ügyeket a Facebookon? Nem! Akkor ITT most megteheted! Köszönjük!