Megpróbálta átjátszani Eger polgármestere a Katona téri parkolóházat egy NER-közeli külsős cégnek?
Az 500 milliós uniós támogatással megvalósuló beruházás elkészültével Eger belterületén teljes, több mint 10 kilométeres (e célra épített, illetve felfestett) városi kerékpárút-hálózaton tekerhetünk majd, és a megyeszékhelyet közvetlen bringaút köti össze Felsőtárkánnyal illetve a Bükkel.
A kivitelezés elsőként az Árva-köztől indul északi irányba, majd hamarosan Felnémeten is megkezdik a munkát, a két építkezés párhuzamosan halad majd. A kerékpárút-hálózat megépítésének határideje 2015 novembere.
„Mindez egy újabb idegenforgalmi szegmensben teheti vonzóvá Egert. A beruházás a maga turisztikai hasznossága mellett nagy előrelépést hoz azoknak, akik eddig is előszeretettel tekertek Egerben, s reményeink szerint kedvet csinál azoknak is, akik ezt még nem próbálták ki, széles körben népszerűvé teheti a kerékpáros életformát a városunkban” – áll az önkormányzat közleményében.
Nem lehet parkolni az Árva-közben
Minderről a parkolókat üzemeltető EVAT Zrt. több formában tájékoztatást nyújt a közlekedőknek. "Kérjük az autósokat, hogy a Széchenyi utca – Árva-köz – Zalár utca közötti részen fokozottan figyelmesen és ne rutinból hajtsanak! Minden gépjárművezetőt jó szívvel buzdítunk a Katona téri parkolóház használatára, amely fedett, őrzött és a most megszűnő kültéri várakozóhelyeknél olcsóbb parkolási lehetőséget biztosít Eger belvárosában. Emellett a Markhot és Knézich utcákban, illetve a Tűzoltó téren kialakított közterületi várakozóhelyeken lehet a közelben parkolni" - szerepel az önkormányzati közleményben.