A baloldal egri jelöltje, Pál György mellett sorakozott fel Dobrev, Komjáthi és Vadai
Az eddig beérkezett tapasztalatok és az utasoktól érkezett észrevételek azt mutatják, hogy a széles körű egyeztetések, szakmai előkészítések eredményesek voltak. Nagyobb fennakadás, késés nem volt, a pótlóbuszokon nem alakult ki tartós zsúfoltság – közölte a MÁV.
A vasúttársaság szerint "az utasok megszokták a változást, türelemmel viselik az átszállás miatti esetleges kényelmetlenséget".
A jegyváltások száma nem csökkent, ami azt bizonyítja, hogy az utasok a vonatpótlós közlekedés ellenére is a vasutat választják. Az InterCity-k helyett a Keleti pályaudvar és Hatvan között pótlóbuszok járnak, a többi vonat helyett – eltérő szakaszokon – ugyancsak buszokkal kell utazni.
A MÁV szerint Az IC-pótlók jellemzően tartják a menetrendet; olykor előfordult, hogy a reggeli vagy délutáni csúcsidőben az M3-as be-, illetve kivezető szakaszán feltorlódott kocsisor miatt 10-15 perccel hosszabb menetidővel jártak az IC-t pótló buszok. Nagyobb fennakadás, késés azonban a MÁV szerint nem volt (ez alól február 5. volt kivétel, amikor Rákos állomásnál vezetékszakadás nehezítette az elővárosi vonatközlekedést Pécelig).
A vasúttársaság szerint az eltelt egy hét alatt a pótlóbuszok többnyire nem voltak zsúfoltak. Az Isaszeg környéki nagyobb utasforgalom miatt előfordult, hogy Isaszegnél nem mindenki fért fel, ezért az arra közlekedő buszok számát a csúcsidőben növelték. Az útbaigazításhoz, tájékozódáshoz komoly segítséget jelentett január 30-tól február 5-ig az állomásokon és környékükön tevékenykedő 38 hosztesz, 93 diákmunkás, illetve az 50 ezer szórólap.